info@sokaksanatlari.com.tr
0212 257 00 67
OOH Medya
* OOH reklamları yüksek bilinirlik geliştirir
* OOH, Medya Mix’in içinde kullanılabileceği gibi bilinirlik yaratmak, marka imajını desteklemek için tek başına da kullanılır
* Şehir Hayatı; ev-iş arasında yapılan yolculuklar, dışarda yenen öğle ve akşam yemekleri ve haftasonu yapılan ev dışı programlar bireylerin Ev Dışında geçirdikleri süreyi arttırmasını sağlıyor
* Ev Dışında, tüketicinin dikkatini çekmek ve tüketiciyi yakalamak için OOH en etkili mecra
* Reklam verenlere dikkat çekici erişim fırsatları sunar
* OOH’un fleksibilitesi reklam mesajını tüketicinin gittiği veya yaşadığı lokasyona göre yerleştirmeye izin verir
* Tüketiciye ulaşma maliyeti düşüktür
* OOH, uzun süreli bir mecradır ve yayında olduğu (takılı olduğu) süre boyunca görülür
* Diğer mecralarda reklamları görmek özel bir çaba gerektirirken OOH reklamları tüketiciye direkt ulaşır çünkü sokağa çıkıldığı an görülür
* OOH reklamları, satınalma noktasına en yakın ve etkili mecra olduğu için satınalma kararını etkiler
BABBA NEDİR ?
Babba, dünyada ilk defa Türkiye’deuygulanan bir Açıkhava Reklam ürünüdür. Fikir aşamasından ürün geliştirme ve uygulama aşamasına kadar tüm süreçleri Türkiye’de gerçekleştirilmiştir.
DEVAMI
NETWORK
Babba, dünyada ilk defa Türkiye’deuygulanan bir Açıkhava Reklam ürünüdür. Fikir aşamasından ürün geliştirme ve uygulama aşamasına kadar tüm süreçleri Türkiye’de gerçekleştirilmiştir.
DEVAMI
YAYINLAR
Babba, dünyada ilk defa Türkiye’deuygulanan bir Açıkhava Reklam ürünüdür. Fikir aşamasından ürün geliştirme ve uygulama aşamasına kadar tüm süreçleri Türkiye’de gerçekleştirilmiştir.
DEVAMI
HABERLER
Babba, dünyada ilk defa Türkiye’deuygulanan bir Açıkhava Reklam ürünüdür. Fikir aşamasından ürün geliştirme ve uygulama aşamasına kadar tüm süreçleri Türkiye’de gerçekleştirilmiştir.
DEVAMI
© 2015 Tüm Hakları SOKAK SANATLARI'na aittir.
info@sokaksanatlari.com.tr
0212 257 00 67